Segmen BLOGLIST Jun-September 2017


Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...

Tarikh Tamat :
31 MEI 2017

Tag :
Ms. Kejupenyet

Farhain Azmi

Jangan lupa jalan-jalan kat Kisah Hidup Ku & Join segmen kat Jom Bercontest



HARGA MINYAK MULAI 18 MEI 2017 - 24 MEI 2017


⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽

Mulai 18 MEI 2017 - 24 MEI 2017, harga runcit Petrol dan Diesel adalah seperti yang berikut :

RON95 : ⬆ naik 7 sen (RM2.08 seliter)
RON97 : ⬆ naik 7 sen (RM2.36 seliter)
DIESEL : ⬆ naik 4 sen (RM1.99 seliter)

⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽

Muahahaha... Setelah 3 minggu berturut-turut harga minyak mengalami penurunan, minggu nih nampak nyer naik lah pulak yer dak... Amboiii... Amboiii... Amboiii...

Haaa... Marah... Marah...
Rilex... Senyum jer...
Redha orang kata...
Muahahaha...
πŸ€”πŸ€”πŸ€”


⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽⛽


Semakin Kebawah...


Alhamdulillah... Masih boleh bersiaran... Kali nie bersiaran dari KKIA,  Gombak Setia... Ya,  dah masuk minggu ke-38... Sudah semakin hampir... Walaupun dah beberapa kali merasa, perasaan seram, risau, takut tu tetap ada... 

Masuk jer minggu ke-36 tempoh hari, pemeriksaan kesihatan perlu dilakukan setiap minggu... Huwaaa... Sebaik ler klinik dekat ngan rumah... 


Sebenar nyer sejak minggu lepas lagi dah rasa sesuatu... Tapi bukan ler rase nak bersalin tu... Rasa yang di dalam dah semakin ke bawah... Sakit, biasanya pagi lah... Eewww sakit wooo... Jalan pun dah serupa pingu... Terkedek-kedek... 

Masih menunggu ... Masih setia menanti... Nombor giliran tak dipanggil lagi... Nanti update lagi...