JANGAN NYANYI LAGU SUDAH KU TAHU

PERHATIAN !!!!!!!!

Jangan nyanyi lagu Sudah Ku Tahu sebab ada ayat yang tak elok dalam lirik tu ... Cuba kengkawan tengok balik !

Seringkali aku menduga
Seringkali ini terjadi
Segala rahsia sudah ku tahu
Rupanya aku tak dicintai
Untuk apa kau buat ku begini
Segala apa yang telah ku lakukan
Airmataku mengalir dipipi
Segala yang ku korbankan tuk dirimu
Mengapa masih lagiku
Berdiriku menunggu cintamu
Mengapa masih adamu
Menyakiti di siang malamku
Aku terima cintaku dipersiakan !!!!!!
Wooo !!!!!

C/o
Sayang !!!
Aku kau lupa
Aku kau luka
Tanpa kau sedar
Sayang !!!
Selamat tinggal
Akukan pergi buat selamanya
Aku pasti kau bahagia tanpaku selamanya . . . .

Amboi . . . Amboiiii . . . Amboiiiiii . . . !!!!!
Sampai habis korang nyanyi ehh . . .

๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’

Siap nyanyi ikot rentak dan irama lagi
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Tahniah . . .  Semua menyanyi dengan begitu semangat dan baik sekali ...
๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Apa lagi ... Korang kenakanlah kawan2 yg lain plak ... Sharing is caring u know ... Jangan marah2 nanti cepat tua ...

CPUV NUFFNANG #117 | P&G PANTENE

Alhamdulillah... Rezeki di awal tahun... Tahun baru nie harap ada yang best daripada #Nuffnang ... Kali nie dapat kempen daripada P&G PANTENE ...

Kalau nak cite pasal Pantene mesti semua orang dah tau... Nak nak orang pompuan... Sape yang tak tau pasal syampu Pantene kan... 

Pantene /pรฆnหˆtiหn/ is a brand of hair care products owned by Procter & Gamble. The product line was first introduced in Europe in 1945 by Hoffmann - La Roche of Switzerland, which branded the name based on panthenol as a shampoo ingredient.

Antara syampu Pantene yang ada di pasaran... 

Panthenyl Ethyl Ether is an ingredient in Pantene shampoo that plays a number of roles. Panthenyl Ethyl Ether is used to add moisture to hair and skin products and is also a source of vitamin B5.


Kengkawan kalau ada jumpa iklan P&G PANTENE menari-nari tergedik-gedik kat blog Kisah Hidup Ku dan Jom Bercontest boleh ler klik, untuk yang berminat jer tau... Tiada paksaan, tak mo pun tak pe lah... Sob... Sob... Sob... 

Terima kasih #nuffnang
#pantene #proctergamble
#kisahhidupku #jombercontest
#reviewproduct

WORDLESS WEDNESDAY - 134 | WARNA-WARNI KEHIDUPAN