KAKI KOMEN JULAI 2017 #KISAHHIDUPKU ...

Hai Kengkawan ...    bulan Julai ... Maka bermula lah bulan yang penuh bersejarah... Alhamdulillah masih diberi peluang bersama-sama orang yang aku sayang ... 

Maaf kengkawan sebab saya tak dapat nak keluarkan senarai kaki komen bulan lepas... Sampai hari nie saya tunggu kot2 dia nak muncul... Tak jugak muncul macam selalu... Sedih nyer... Nak godek memang ler tak tahu... 


Ada ker yang sukarela nak membantu muncul kan kembali Senarai Kaki Komen tu... 
Pleaseeee ...

WORDLESS WEDNESDAY - 145 | KEMARAU 14 TAHUN


Sumber :


Merdeka!Merdeka! Blogger Contest



Sempena menyambut Hari Kemerdekaan tak lama lagi Lazada Malaysia mengadakan Contest untuk semua blogger ... Lazada dan Blogger berpisah tiada...  Jom kengkawan ... Sape-sape yang belom join, meh ler meramaikan dan memeriahkan suasana ... Klik banner kat atas jika berminat untuk turut serta ...

Tarikh Tamat :
31 Ogos 2017


a. What do you love about being Malaysian? 



Saya berasa bangga menjadi anak Malaysia kerana Malaysia mempunyai rakyat yang berbilang kaum dan agama... Walaupun berbilang kaum dan agama, rakyat Malaysia hidup dalam keadaan yang aman dan harmoni... Selain itu, Malaysia merupakan sebuah negara yang unik kerana rakyatnya mempunyai adat yang pelbagai dan menarik... Apabila tiba musim perayaan, rakyat Malaysia akan bersama-sama meraikannya tanpa mengenal kaum dan agama... Sebagai rakyat Malaysia, kita haruslah berbangga dan sentiasa menjaga nama baik Negara...

b. Choose your favorite local brand here : http://www.lazada.com.my/local-brands/ 

Image result for Anakku

c. Select two product from that brand that you love. The Article must contain screenshots of the products mentioned. 




Dah join contest tu jangan lupa shopping plak... Save the date tau... 
Merdeka! Merdeka! Sale (http://www.lazada.com.my/merdeka-sale/)that will take place from 25 August to 31 August (where you can find special discounts up to 80%!).