Search This Blog

Hisshhh ... Luqman nihhh ...

Geram lak ngan budak Luqman nih ... Tadi lepas mandi n solat maghrib dia nak gie umah uwan ... Aku sebenarnyer malas nak bagi pergi walaupun dekat jer ... Penat uwan nyer nanti ... Lagi pun esok dia ada exam kat Sekolah Agama dia (hari Isnin dah start dah..), esok subjek akhlak ... Ingatkan nak ler suruh dia baca (ibu yg bacakan sbnr nyer ) ... Skali dia minta izin drpd en. somi ... En. Somi lak bagi coz kesian ... Dalam pukul 9.00mlm aku pun panggil lah dia balik, nak study ler konon ... Aku main jerit jer dr rumah nih .. Skali mak aku cakap "Luqman dah tido ..." ... Laaa, hangin aku sekejap .... Tadi aku dah suruh dia bawak buku baca kat umah uwan " Laa, nanti Luqman balik ler baca ngan ibu.." Hampehhh ... Cam ner lah agak nyer dia nak jawab exam esok ... Harap2 dia ingat ape2 yang dia belajar kat skolah tu ...

No comments:

Post a Comment