Search This Blog

OPEN HOUSE + AQIQAH + BIRTHDAY

Alhamdulillah ... Sempena cuti 1 Malaysia pada 16 September 2010 keluarga kami sempat mengada majlis jamuan hari raya, aqiqah n birthday ... Malas lak nak cite... Nengok gambar jelah ...

 Sepupu aku yang gediksss ...

 Aku ngan kakak bersama anak masing2 (Fatiha serabai, br bangun tidoo)

 Eryna - anak buah terbaru ...

 Kek yang ngeri nak potong ...

 Nie pun sepupu2 aku ... Kakak aku asyik makan jer ...

Aku ngan kakak aku ... Sape gumuksss ??

 
Sedara mara

Kat luar rumah ...

Alhamdulillah selesai sudah ... Yang penting sekali aqiqah Eryna + Fatiha (Walaupun lamabat ...)

4 comments:

  1. gambar kita xde pun... waaa..

    ReplyDelete
  2. tak de dalam koleksi ... Nanti nak cilok ...

    ReplyDelete
  3. hahaha ... dah hang tak update2 blog ... bersawang dah blog hang tu ...

    ReplyDelete