Search This Blog

Jujur Aku Dayus ...


SINOPSIS JUJUR AKU DAYUS (TV3)

Jujur Aku Dayus mengisahkan pasangan suami isteri, Edree dan Lisa yang hidup bahagia selepas perkahwinan yang berusia lebih setahun. Sebagai seorang pegawai berprofil tinggi, Edree memikul tanggungjawab besar di dalam syarikat.  Suatu hari, dia ditugaskan untuk ke luar negara dan selepas lapan tahun ketika dalam perjalanan pulang ke rumah untuk melepaskan rindu kepada isteri tercinta, Edree ditimpa kemalangan menyebabkan dia koma.


********

Rase nyer hampir semua dah tau pasal cite nih ... Aku tak tengok pun ari tu ... Coz ari tu aku tak de kat rumah ... Hehehe ... Semalam aku try download ... Tapi masyaAllah, laju berdesup sangat kan Mohd Basyir ... Daripada kenyang sampai lapar jadi nyer ... Dari lepas zohor sampai ler nak masuk asar ... Tak jugak sudah2 ... So, aku kensel ler ... Tak berasap lak dapur aku kang, marah ler pulak BIGBOSS n anak2 nanti  ... So tadi aku dapat satu link untuk tengok online ... Ape lagi ... Selesai menunaikan yang wajib, aku pun start ler menonton ... Sob ... Sob ... Tisu ... Tisu ... Comel Nora Danish ... Beto : lakonan yg berkesan ...

Bagus cite nih ... Jalan cite nyer ler ... Membuatkan aku ternanti2 nape Si Edree tu jadi cam tu  ... Memula tu macam terkutuk jugak(tak leh cite, nnt tak saspen korang nak tgk)  ... Hmmm ... Korang layanzzz ler sendiri ...






1 comment:

  1. haha... up sikit internet kasi laju... share dengan faiz la..hehehe

    ReplyDelete