Search This Blog

Alhamdulillah, Selesai Dah ...



Lanjutan daripada entry Dah Potong ??? ...
 
Akhir nyer , pagi tadi dengan bersemangat aku bangun pagi , ibu nyer yang terlebih excited ... Buat ape2 yang patut , kejutkan BigBoss & Abang Long ... Siap2, Abang Ngah & Fatiha saje aku suh tido umah uwan dia semalam ... So, senang skit pagi nih ... Tepat pukul 7.35 pagi kami gerak dari rumah menuju ke Klinik Kita, Wangsa Maju ...Aku suka gie klinik nie sebab semua nyer ok bagi aku lah ... Persekitaran ok, staff nurse ok & Dr nyer pun ok ... Masa mengandung pun aku gie sini check-up ... 

Sampai-sampai terus register, makan ubat2 yang disediakan, tunggu ler giliran ... Luqman No.5 ... Cool jer nampak nyer, tapi hati di dalam sape yang tahu ... Pukul lapan pagi nurse panggil masuk dalam lima orang, ibubapa tak leh ikut ... Kami kat luar berdebar-debar jer ... 

Tak sampai sejam semua dah selesai ... Ubat dah ambik ... Pembayaran pun dah dibuat ...
Alhamdulillah, semua nyer selamat ...


Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

  1. alhamdullilah..dah selesai semuanya..semoga cepat sembuh..amin

    ReplyDelete
  2. Tu lah ... Risau nih, die relax jer ...

    ReplyDelete