Search This Blog

Cam ner nak buat eak kengkawan ???

Alhamdulillah, Putra genap dah setahun sebulan ... Semakin gembira & ceria ... 
Banyak perkembangan2 yang positif ...

Besar nyer kuasa Allah s.w.t ... Budak kecik nie pun dah paham ape kita cakap ... Sekali tengok jer dia dah ingat ... Hari tu aku & family kan ada jalan-jalan kat Putrajaya, tengok Redbull Air Race, haa masa tu lah first time Putra tengok kapal terbang secara live ... Selama nie main kapal terbang atas lantai, tapi semenjak daripada tu, Putra tau lah kapal terbang tu boleh terbang ... Huhuhu ... Banyak lagi lah aksi2 yang membuatkan ibu "Eeeee, geram nyer ..."


Putra pun dah pandai terima arahan-arahan ringkas ... Dia dah tahu, ape tu sikat rambut, gosok gigi & buang pampers ... Haaa, pandai anak ibu ... Jari telunjuk pun runcing jer nak tekan handphone@tab ...

Aksi nak gosok gigi ler konon tu ...



Cuma sekarang nie aku ada masalah ngan diet die ... Putra xmo makan, disuap nasi, dibuang ... Macam2 lah aku try,makanan berat memang xmo lansung ... Biskut ngan buah jer yang dia nak ... Hmmm, cam ner nak buat eak kengkawan ??? Aku nie nampak jer anak dah empat, ada jugak mende2 yang aku tak khatam lagi pasal bebudak nih ...

Comot makan cekelat, bukan Cadbury tau ...


Errkkk, dah setahun lebih nie, bile anak ibu nak pandai jalan nie ?? Aku target raya nanti dah pandai jalan dengan jaya nyer ... Misi aku sekarang nak ajar anggota badan kita, cam mata hidung kaki tangan dan lain-lain ... Semoga anak ibu berjaya ...

Itu je lah buat masa nie ... 
Dah lama tak wat entry pasal Putra, tak tau nak cite ape ... 
Ok, bye ...


Meraung-raung ... Ape ntah die nak, Abang kacau kot ...



Dah pandai minum pakai straw ... Good job ...

1 comment: