Search This Blog

BILIK TIDUR MICKEY & MINNIE MOUSE

Hai ... Korang-orang buat ape tu ?? 
Memandangkan cuti yang panjang dah bermula, mesti ramai yang balik kampung ...
Aku berkampung jer kat umah nie ngan bebudak nie ... Haru-haru ...
Disebabkan banyak masa terluang, maka rajin ler aku skodeng sana-sini sambil berangan-angan ...
Jom join sekali kengkawan ... 

Yang nie sesuai untuk anak perempuan kan ...

Kalau bilik besar boleh ler buat cam nie ...

Aku suka warna biru, tapi aku rasa yang nie macam gelap sangat plak bili nanti ...

Yang ok ... Set lengkap sekari ngan almari, meja belajar dan cermin ...

Cam serabut skit, coz aku tak suka banyak2 bende atas lantai ...

Yang nie aku suke ... Sempoi jer ...

Kalau lah ...

Geram aku nengok nyer ... Walaupun aku bukan lah pecinta Mickey & Minnie Mouse ... Tapi kalau dapat buat untuk kesayangan kita best kan ... Tapi tu lah aku rasa berangan jer lah dulu ... Suatu hari nanti mungkin tak lah dah ... Coz depa dah besar ... Bagi yang mampu sila kan ...

Sumber Inspirasi :

No comments:

Post a Comment