KENA SANTAU



Apa salah aku? 
Kenapa sampai tahap nak santau2 ? Aku x kacau kau n family kau pun ...   So x payah la nak sihir2 ... Tengah sedap2 makan terjumpa kain putih diikat dengan benang ... Istighfar panjang dibuatnya aku ... Hilang terus selera makan ... Dah ler tengah lapar ya amat ... Terus tunjuk kat Mak benda putih tu n cakap ada orang cuba nak sihir ... Masa tu tengok Mak pun macam dah nak kena ... Mata dah naik merah ... Paaappppp!!!!! Bengkak dahi ni kena sudip Mak ... Mak cakap "Kau dah kenapa??? Sup bunjut pun kau dah x kenal ke??? ... Hahaha ...

Maaf eak kengkawan lawak santai petang2 nih ... Kepada yang tak tahu sup bunjut adalah ramuan rempah ratus yang telah di bunjut dalam kain putih dan diikat kemas dengan benang putih ... Rempah ratus tersebut sudah dipecahkan / ditumbuk kasar untuk memberikan bau yang lebih beraroma ...


7 comments:

  1. hehe... mmg suspen la sis... iangatkan betul tadi:)

    ReplyDelete
  2. hahaha. terkena saya..

    beriya-iya bukak sebab nak baca kisah kena santau ni. ish. hehehhe.

    http://www.ceritaejoy.com/

    ReplyDelete
  3. heheh XD

    http://nnakhairudin.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. mula2 baca serius last2 gelak..
    terkenaaaa..hehe

    ReplyDelete