Search This Blog

Buta - Caliph Buskers ft. Faizal Tahir


Pejamkan mata,
Dengarkan saja
Apa di minda.

Apakah semua yang zahir di mata,
Takkan pernah berdusta,
Ceritakan lah pada aku,
Agar ku faham dunia.

Tuhan, segalanya telah engkau tentukan,
Terangi saja hatiku,
Maaf ku selalu terlupa,
Mensyukuri semuanya.

Andai mata ku lihat semua,
Adakah ku sempurna,
Atau kerna mata ku yang leka
membuat ku berdosa,
Ceritakan lah pada aku agar ku faham dunia.

Tuhan, segalanya telah engkau tentukan,
Terangi saja hatiku,
Maaf ku selalu terlupa,
Mensyukuri semuanya.

Tuhan, segalanya telah engkau berikan,
Tetapkan saja hatiku,
Maaf ku selalu terlupa,
Mensyukuri semuanya.

Tanpa kamu siapalah aku,
Tanpa aku tetap saja kau
sempurna dan satu,
Terangilah hatiku.

(x2) Tuhan, segalanya telah engkau tentukan,
Terangi saja hatiku,
Maaf ku selalu terlupa,
Mensyukuri semuanya.

Oh maafkan aku,
Selalu terlupa,
Mensyukuri semuanya.

Pejamkan mata,
Dengarkan saja
Apa di minda.

1 comment: