Search This Blog

HARI ORIENTASI MURID2 TAHUN 1/2013

Kejadian berlaku pada 22/12/2012 ... Danial ada Ujian Diagnostik untuk memasuki Tahun 1 Sek. Keb. Gombak Setia ... Aku pulak ada taklimat ... "Danial, nanti buat elok2 tau" ... "Okay" ... "Dah sudah nanti, tunggu kat sini" ... Danial angguk jer ..  Selepas tu kami pun berpisah, aku menuju ke dewan, Danial plak menuju ke kelas ... Taklimat bermula agak lambat kerana masalah teknikal ... Dalam pukul 11pg tu aku nmpk cam bebudak nih dah selesai, sedangkan taklimat x habis lagi ... Dengan harapan Danial ingat ape aku pesan, aku pun meneruskan urusan aku tu ... Dalam setengah jam kemudian taklimat habis, aku pun menonong kuar risaukan Danial ... Aku tengok Danial xde kat tmpt kami berjanji ... "Haisshh, mana plak budak nih" ... Dua kali aku pusing sekolah cari Danial ... Dlm hati aku dah terdetik "Ntah2 dia balik umah kot" ... Aku pun balik ler, blom masuk pagar lg, aku dah dengar orang panggil ...  "Sah, memang dia balik sendiri" ... Apelagi, kena marah ler ngan aku ...

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment: