Search This Blog

Menghitung Hari Lalu Tergelincir ...



Masih menghitung hari lagi nie ... Walaupun dah pernah melalui nyer beberapa kali, tapi setiap pengalaman itu tak sama dan tak akan sama ... So, bila kandungan dah nak masuk 38 minggu,  aku mula mencari-cari bila rasa sakit bersalin tu akan datang ... Makin lama, makin hari ... aku jadi confuse pun ada ... Kadang-kadang ia nyer mengganggu lena aku waktu malam ... Tekanan darah pun naik ... Haisshh ... Bila lah agak nyer ...

Dalam pada letih menunggu dan menanti tu, kehidupan diteruskan seperti biasa ... Lewat petang semalam, aku nak ke umah depan umah aku nih ... Umah Mak n Ayah aku ler ... Dalam aku berhati-hati kadang-kadang terkena jugak ... Gedebuk ... Aduh,  sakit nyer ... Tergelincir skit kat tangga umah aku nih lalu jatuh terduduk ... Keadaan agak licin coz baru lepas hujan ... Alhamdulillah, sebaik takde ape-ape yang buruk berlaku ...
Haisshh ... Bila lah agak nyer ... Perut cam dah besar sangat rase nyer ...

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

  1. memang berapa kali pun kita pernah mengalami tetap berdebarkan kerana tak sama,.... semoga semuanya elok belaka..

    ReplyDelete
  2. kak hani...sy pun x sabar jugok... :D

    semoga senang bersalin...

    ReplyDelete
  3. semoga sihat dan dipermudahkan segalanya ye

    ReplyDelete