Search This Blog

Kucing Jalanan ...

Aku tak tau ler nape kucing suke lepak umah Mak aku .... Lepas dah lepak-lepak tu terus menetap tanpa notis ... Habis beranak pinak ... Mak aku daripada seorang yang takut kucing, anak kucing terutama nyer, terus jadi dah tak berapa takut ... Berusaha menyediakan makanan bagi kucing-kucing jalanan yang singgah ... Haaa, tengok kat bawah tu, dah beranak pinak dah ... Nie cite sebulan yang lepas rase nyer ... Nanti aku update gambar terbaru ... Mata nyer dah terbuka ... Comel sangat ...

Mak nyer cam marah jer aku amek gambar ...

Tiga ekor semua nyer ... 
Bapak nyer gagal dikesan coz kulit anak ikut mak nyer ...

Tengok tu .... Eeee, nak berkumpul jer semua nyer ...

Bertindih-tindih ...

Hehehe .... Aku letak jauh-jauh, depa bergumpal cam nie balik ...
Sejuk kot ...

Nama nyer sampai ker ari nie tak dibubuh lagi ...

2 comments:

  1. saya adalah salah seorang yang penakut kucing...ni dah menurun ke ash pulak ni...

    ReplyDelete
  2. comel.. N pun suka kucing tapi sekarang dah tak bela.. done follow here :D

    ReplyDelete