Search This Blog

CUTI TAHUN 2015 & TAKWIM SEKOLAH 2015

Bila cakap pasal cuti semua orang suke kan, termasuk lah aku ... Hehehe ... Tahun 2014 tak habis lagi dah gigih mencari dan mencari untuk 2015 punyer ... Cuti memang seronok, macam perancangan boleh dibuat ... Ada yang merancang nak berkahwin ... Ada yang merancang nak bertunang ... Ade juge yang merancang nak khatan kan anak2 mereka ... Hehehe ... Aku ler tu, dalam perancangan tahun depan, Insyaallah ... 

Kalender 2015

Perincian Cuti 2015

Lagi satu kalender & takwim nie sebenar nyer memudahkan aku nak agak2 bile bebudak nie nak periksa ... Biasa nyer peperiksaan akan diadakan sebelum cuti sekolah ... So, bila dah nak periksa kena ler kerahan skit kan .... Skit jer pun, tak de lah sampai dia orang tu stress plak ...

Takwim Persekolahan 2015




Saje aku buat entry nie supaya senang aku nak tengok nanti ...
Semoga bermanfaat untuk korang-korang semua ...

Sumber : SiNi & SiNi

No comments:

Post a Comment