Search This Blog

TLC The Last Corner, Wangsa Maju


Alhamdulillah ... Sempena meraikan kami ... Semalam BigBoss ajak makan-makan kat luar ... Kedai member kate nyer ... Member dah lama ajak tapi makan tahun jugak nak gie ... Huhuhu ... Aku ok jer, anak-anak yang terlebih gembira ...


Kami menuju ke TLC The Last Corner bertempat di Wangsa Maju ... Kali nie kami memilih Western Food sebagai sajian dinner ... Kecuali anak aku yang sorang nie yang memang hantu nasi goreng ... Danial @ Abang Ngah memilih Nasi Goreng Pattaya ... Huhuhu ... Alhamdulillah, habis dia makan ... Aku memilih menu Chicken Chop + Fried Rice .. BigBoss biasa lah dengan Lamb Chop nyer ... Luqman yang memang hantu western food dalam family kami memilih Chicken Chop ... Nampak macam aku banyak makan kan ... Aku kongsi ngan Fatiha dan Putra ... Tu pasal ambik portion yang banyak skit ... Ehehehe ... Alhamdulillah kenyang semua nyer ... Tauke Kedai, En. Aznor bagi kami rase Green Tea ... Aku memang tak pernah rase lagi green tea nih ... Ketinggalan zaman jugak aku nie ... Tapi memang sedapppp Greaan Tea TLC nih ... Makanan nyer pun sedap-sedp semua nyer ... Insyaallah kami akan repeat kan BigBoss kan kan ... Ehehehe ...

Ahaaa ... Untuk pengetahuan korang jugak ... TLC nih ada buat servis car wash jugak ... Kira nyer sambil makan malam ngan family korang leh ler suh dia orang cuci kan kereta ... Kan senang 2 in 1 orang kate ...


No 22, Jalan Metro Wangsa , 
Syeksen 2,Wangsa Maju, 
53300 Kuala Lumpur, Malaysia

Asian Fusion, Chinese, Food Stands, 
Seafood, Steakhouses, Thai and Vegetarian

Takes Reservations, Walk-Ins Welcome, Take Out, 
Delivery, Catering, Waiter Service and Outdoor Seating

Terima kasih En. Aznor belanja kami makan ...
Nah saya bagi review free ...
Kawan-kawan sedara-mara semua jemput datang eak ...
Makanan sedap ... Air pun sedap ...
Tempat pun selesa ...
Yang penting TV banyak ...
Ehehehe ...

*Maaf TLC cilok gambar kat FB ... 
Semalam tak sempat snap, lapar ... Leka berborak ...

1 comment:

  1. ehehe sebab kedai dia kat corner ujung.. tu nama The Last Corner..
    kretip kretip...

    ReplyDelete