Search This Blog

Pasir Pantai

Lama nyer lah tak ker pantai ... Saya suka gie pantai ... Tapi saya tak pandai berenang ... So, memang main di gigi pantai jer lah ... Bebudak nie pun suka gie pantai ... Mandi-manda kat pantai ... Suka duk tepi pantai sambil tengok suasana sekeliling ... Bila nak senja tu lagi cantik ...




Kalau gie pantai mesti suka tulis-tulis kat pasir pantai kan ... Conteng-conteng ape yang patut ... Biasa lah tu kan ... Kalau buat binaan tu aku kurang skit ... Tak kreatif lah katakan ... Tapi aku suke jer tengok ...



Haaa ... Kan cantik tu ... Pandai jer depa reka ... Tahan plak tu ...

Yang aku tak suka pi pantai nih ... Gelap ler ... Rentung kulit dibuat nyer ... Walaupun kulit aku nie memang dah sediakala rentung ... Tapi tak best lah rase nyer ... Lagi satu yang aku tak suka ... Pasir pantai tu melekat kat baju ... Bawak balik umah ... Bilas dulu and then masuk mesin basuh pun still rase berpasir tu ... Ker kengkawan ada cara lain ...

Gambar adalah ikhsan pak google ... 
Kalau ada yang tak setuju@tak suke ... Cakap eak ... 
Saya padamkan gambar tu ... Maaf ...

1 comment:

  1. saya pun suka gi pantai..tengok laut memang rasa tenang.yang penting, bawak sunblock dan shades

    ReplyDelete