Search This Blog

Hantu Pulut


Assalamualaikum & Selamat Pagi semua... Lambat bersiaran hari nie... Korang buat ape tu... Aku nie ape lagi,  layan budak sorang nie haa... 

Budak kecik nie suka makan pulut... Bersungguh-sungguh suh aku masak pulut... Nak makan ngan sambal plak tu... Hehehe... Peh tu kepedasan... Satu suap... Satu kali air... 



Memula ambik ler secubit pulut tu ... Kepal-kepal kan skit ... Nanti senang nak masuk mulut ... Ibu saya nie malas, kalau uwan mesti dia tolong kepalkan pulut  untuk saya ... Sebelum tu kengkawan jangan lupa baca Bismillah & Doa makan tau ... Nanti setan makan sekali ngan kita plak ...


Peh tu cicah ler sambal ... Hati-hati tau kengkawan ... Ibu saya buat sambal pedasss ...


Lepas tu masuk ler dalam mulut ... Make sure kengkawan nganga besar-besar tau... Tak ler comot nanti ... Kengkawan kena hati-hati tau ... Jangan tumpah kat meja ... Nanti ibu marah ... Ibu saya garang ... Nanti dia bertukar jadi singa plak ... Takut saya ...


"Ibuuuu, airrrr ..."


Sorry kengkawan ... Pedas plak sambal ibu buat hari nie ... Air lagi ibu ...


Kengkawan semua sarapan apa? Dah cuti sekolah kan... Kurang ler sibuk di jalanraya skit... Sibuk di rumah lebih kurang jer...

2 comments:

  1. akak pun suka makan pulut cicah susu..hahaha..tapi sejak pernah jatuh pengsan makan pulut..terus berhati2 makan la ni

    ReplyDelete