Search This Blog

3 Bulus Baru

Alhamdulillah ... Dah beranak ...
Dapat dah cucu 3 ekor ... Ehhh, cucu ker cicit ntah ...
Jantina tak diketahui ... Aku tak reti nak tengok ...
Geli pun ada ...


Mak dia dok ngiau jer bila aku alih-alihkan anak dia ...
Maklum ler nak buat photoshoot ...


Photoshoot tak menjadi ...
Aku takut nak lama-lama ...
Takut kena cekau ngan mak dia ...


Tengok tu ...
Dah seminggu dah beranak ...
Mata anak tak bukak lagi ...
Asyik nenen jer ...
Tengok mak dia jaga takut aku kalih anak dia ...
Huhuhu ...

Mak aku tanya Nak buh nama apa plak nie ?
Ada cadangan ?

3 comments:

  1. hahahaha muda lagi dah dapat cicit. Untung lerrr. Hal nama tu tak payah penat pikir. Nanti dia automatik keluar sendiri. ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu... Nanti kuar lah Tompok ker, Puteh ker... Hahaha...

      Delete
  2. comel..geramnya tengok anak kucing..

    ReplyDelete