Search This Blog

SABUN PENCUCI CHOMEL

Chomel Baby

Hai kengkawan ... Korang buat ape tu ? Nie nak tanya skit, korang pernah dengar tak pasal jenama kat atas tu ??? Aku pun sebenar nyer baru jer tau ...Meh sini aku nak cite skit ... Skit jer tak panjang pun ... Jom ler baca ...

Korang pun tau kan aku baru beranak kecik ari tu ... Laaa nie Janna dah nak masuk lima bulan ... Tapi aku nih masih menjaga ler kesensitifan Janna nih dengan persekitaran ... Aku masih menggunakan sabun khas untuk bayi ... Sabun cuci baju pun aku masih menggunakan yang memang khas untuk bayi ... Kalau pencuci yang biasa biasa nie banyak bahan kimia yang tak sesuai untuk bayi ...


So, ari tu aku terberkenan nak cuba pencuci daripada jenama Chomel ... Aku guna sabun pencuci pakaian (1 liter) dan sabun pencuci breast pump dan botol ( 1/2 liter) ... Pencuci nie memang sesuai lah untuk Janna ... Sabun nie amat sesuai untuk mereka yang berkulit sensitif ... Mencuci kotoran degil dengan kadar pH yang rendah ... Tidak akan menyebabkan alahan pada bayi ... Walaupun bebas bau tetapi cucian tetap bersih dan lembut ... Sesuai untuk cucian tangan dan juga mesin basuh ...



AWARDS & CERTIFICATIONS

As we’ve mentioned before, we don’t compromise when it comes to the safety, integrity and effectiveness of our products – our certifications and approvals are proof of that. Here are some which we’re most proud of attaining.

Chomel - Terminologically Tested
Chomel - Hypoallergenic
Kalau korang nak tau lebih lanjut lagi pasal produk nih, skodeng ler website Chomel ... Boleh order terus kat situ ...














1 comment:

  1. Kalau ada anak kecil memang banyak benda kena jaga... ni first time dengar nama product ni... thanks sharing...

    ReplyDelete